Wehlse Bokkendag

Bokbier belevenis op de Wehlse Bokkendag

De eerste Wehlse Bokkendag van zondag 7 november 2021 was erg gezellig en smaakt naar meer.

De middag begon met een bokkentocht bestaande uit een wandeltocht van 7,5 km door Wehl en het Wehlse bos of een fietstocht van 35 km door Wehl en omgeving.Op de tussenstop kreeg ieder deelnemer een heerlijk broodje bokworst met zuurkool en een consumptie.

In het Koningin Beatrix Centrum werd een topselectie van bokbieren gepresenteerd door Café-Zaal Bon-Bini  - BEA bar & events en Reuring Smaak en vermaak. De bezoekers lieten zich het herfstpintje goed smaken.De enthousiaste medewerker van het landelijk bekende bierproeven.nu liet de aanwezigen het bier op een andere manier beleven en smaken.

Het eten werd verzorgt door de  Kookstudio75, Tosties BV en Woodies eten en drinken en Cateringservice Kaal de ''Pess''.Livemuziek was er van de band Da Vinci.

Ondanks de wat tegenvallende belangstelling hebben de organisatoren Stichting WEHL en BEA bar &events besloten het in 2022 wederom te organiseren op de eerste zondag innovember.

Noteer alvast in uw agenda zondag 6 november 2022 – WEHLSE BOKKENDAG