Vrienden van

Word Vriend van de Stichting Wat Een Heerlijk land

Om alle evenementen betaalbaar te houden hebben wij naast de sponsoring door bedrijven en eventuele subsidie van de gemeente jouw steun nodig. Je kunt  “Vriend van Stichting WEHL” worden door jaarlijks voor een klein bedrag de Stichting een warm hart toe te dragen. Zo ben je nog meer betrokken en kunnen wij de evenementen kunnen blijven organiseren. “Voor Wehl door Wehl”.

Kaartverkoop Dorpsfeest voor Vrienden van Stichting WEHL.

Voor Vrienden van Stichting WEHL start de kaartverkoop altijd eerder dan de reguliere kaartverkoop en bent u dus verzekerd van kaarten voor de Zomercarnaval XL en Dorpsfeest Live.

Wat gebeurt er met je ticket van 2020?
Alle huidige verkochte tickets blijven gewoon geldig voor de editie in 2021. Zomercarnaval XL 2021 zal op 4 juni plaatsvinden, en Dorpsfeest LIVE op zaterdag 5 juni 2021.

Als je je aanmeldt als vriend van de stichting, dan gelden de volgende regels:

• Je dient minimaal 18 jaar oud te zijn in het jaar van aanmelding vriend van Stichting Wat Een Heerlijk Land.
  • Iedereen dient zich persoonlijk aan te melden. Het is dus niet mogelijk om een heel gezin met één aanmelding in te schrijven.
  • Je kunt kiezen uit een jaarlijkse bijdrage van € 10,00 of € 15,00 of € 20,00 of € 25,00.
  • Het bedrag wordt jaarlijks in februari na vooraankondiging automatisch van jouw bankrekening afgeschreven

Mocht je nog een formulier willen hebben om te laten invullen door andere belangstellenden, dan kunt je dit downloaden aan de rechterzijde van de pagina.
Je kunt het na invullen mailen aan bestuur@stichtingwehl.nl
of in de bus doen op Beeksweg 3, Wehl.
Meld je hieronder digitaal aan als Vriend. Je ontvangt na aanmelding hiervan een bevestiging.

€10,-€15,-€20,-€25,-

Hierbij verklaar ik met bovenstaande machtiging akkoord te gaan*.

Hierbij verklaar ik bovenstaande naar waarheid te hebben ingevuld*.

Wij danken je voor de bijdrage en zien je graag terug bij een van onze evenementen.

Door verzending van dit formulier geeft U toestemming aan Stichting Wat Een Heerlijk Land om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar Uw bank om 1x per jaar een bedrag van Uw rekening af te schrijven wegens donateursbijdrage en aan Uw bank om 1x per jaar doorlopend een bedrag van Uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Stichting Wat Een Heerlijk Land. Als U het niet eens bent met deze afschrijving kunt U deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met Uw bank. Vraag Uw bank naar de voorwaarden.