Zondag 18 september 2022: Rondje om de kerk.

NIEUWS NIEUWS NIEUWS

in verband met de prognose van de weersverwachting wordt het Rondje om de Kerk verplaatst naar de toneelzaal van sporthal KBC te Wehl. Het programma en tijden blijven ongewijzigd. Wij zien U graag in het KBC.

Na een vervelende coronaperiode hebben we als vrijwilligers van de Stichting Wehl weer alles in stelling gebracht om het rondje om de kerk te organiseren. We denken dat we weer een mooi programma voor de liefhebber klaar hebben staan.

Mede dank zij de financiële bijdragen van de vrienden van de Stichting en subsidies kunnen we dit allemaal realiseren.

Wij hopen dat meer mensen, vrienden van de Stichting willen worden opdat we dit gratis miniatuur festival in de toekomst kunnen blijven organiseren.

De medewerkers en vrijwilligers en niet te vergeten sponsoren wensen jullie dan ook een hele gezellige (na)middag. Veel plezier!!

PROGRAMMA:

MISS TUESDAY

Miss Tuesday is een swingende blues-rock-pop coverband uit het oosten des lands bestaande uit vijf enthousiaste muzikanten die samen de passie voor muziek delen en waar plezier voor de muziek voorop staat! Miss Tuesday speelt swingende nummers van o.a. rocklegendes Melissa Etheridge, Lady Gaga en Tina Turner, ook passeren Amy Winehouse, Elvis Presley en Liquido de revue om het muzikale feest compleet te maken.

De JamofGypsyS

De JamofGypsyS; zijn een akoestisch maar plugged power trio. Met een setlist van meer dan 100 titels nemen Marco Nash (zang/ gitaar), Peter Pijl (gitaar/ zang en Pascal Timessen (drums/ zang) je mee op een muzikale reis van het historische muziekverleden tot aan de hedendaagse hits. Allen met het inmiddels bekende JamofGypsyS sausje. Met evergreens van The Rolling Stones, CCR, The Beatles en The Who tot Brian Adams en Bon Jovi en van Nirvana, Pearl Jam en The Foo Fighters tot Bruno Mars, Justin Timberlake, Adele, Ed Sheeran, en Nielson. Een optreden van de JamofGypsyS is één groot feest van herkenning.

MICHEL WOLSINK

Michel Wolsink uit timmert behoorlijk aan de weg in Muziekland en niet alleen in Nederland, ook in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is hij een graag geziene gast en scoort hij hoog in de hitlijsten. In 2010 verscheen zijn allereerste eigen NL-talige single ‘Steeds als ik jou zie’. Dit nummer behaalde geweldige noteringen en al snel volgden er meer hitsingles waaronder: ‘Ik wil niet zonder jou leven’, ’De wereld in jouw dromen’ en Er staat een paal in de kerk’. In juni 2017 verscheen zijn eerste zelf geproduceerde Album ‘Dit ben ik!’  Engels, Nederlandstalig en Duits, je kunt het zo gek niet benoemen of Michel heeft het wel gezongen. Met deze rasartiest zal de stemming er zeker in komen!

DJ ANGELO

DJ Angelo maakt van iedere gelegenheid een feestje. Angelo is 18 september de verbindende factor en zal die dag meerdere keren te beluisteren zijn.

In samenwerking met: