RONDJE OM DE KERK 2019

Op zondag 15 september kan er op het kerkplein in Wehl onder het genot van een hapje en een drankje worden geluisterd naar live muziek. De derde editie van het Rondje om de Kerk staat in het teken van cover muziek en er is weer ‘veur elk wah Waehls’ van jong tot oud.

Shansons is een mannenkoor dat bestaat uit 24 enthousiaste homo- en biseksuele mannen uit de Achterhoek, Liemers en omstreken. De heren zingen onder andere nummers van The Beatles, Robbie Williams, John Legend, Billy Joel, Queen en W.A. Mozart. De afgelopen jaren heeft het koor leuke optredens in de regio gehad, waaronder ook enkele bijzondere. Zo stond het koor op de Zwarte Cross in Lichtenvoorde.

REDROX heeft een gevarieerd en verrassend repertoire dat covers van disco- tot rocknummers bevat. Van Donna Summer tot The Cult en van Herman Brood tot Armin van Buuren. De twee dames en vier heren van de band spelen deze covers met veel enthousiasme en met een eigen sound waardoor hun muziek een breed publiek aanspreekt.

Met wereldhits als A Forest, Lullaby, Close To Me en Boys Don’t Cry zette The Cure een stevige stempel op de New Wave scene van de jaren '80. Met de juiste New Wave sounds, ontplofte kapsels en excentrieke make up geven de vijf mannen van I Found The Cure het publiek de ultieme The Cure experience. De band weet op indrukwekkende wijze de authentieke sounds en beleving van The Cure over te brengen op het publiek waardoor er een bijzondere interactieve chemie ontstaat die je niet snel zult vergeten.

DJ Angelo maakt van iedere gelegenheid een feestje. Angelo is 15 september de verbindende factor en zal die dag meerdere keren te beluisteren zijn.

De organisatie deze middag is in handen van Stichting Wat Een Heerlijk Land en de sponsoren zijn Fonds Gemeente Spaarbank en de verzorgers horecaplein Café zaal Bon Bini en Reuring smaak en vermaak..

Het Rondje om de Kerk start zondag 15 september om 13.30 uur. De entree is gratis.

Programma, onder voorbehoud van kleine wijzigingen:

13.30 -  14.00   opening door DJ
14.00  - 14.30  Mannenkoor Shansons
14.30  - 15.00  DJ
15.00  - 15.30  Mannenkoor Shansons
15.30  - 16.00  DJ
16.00  - 17.00  band Red Rox
17.00  - 17.45  DJ
17.45  - 19.00  band I Found The Cure
19.00  - eind    DJ

Meer informatie via: www.stichtingwehl.nl en Facebook