Dorpsfeest Wehl naar 2022

Wij moeten helaas melden dat ook dit jaar het Dorpsfeest Wehl niet door kan gaan. Het valt ons zwaar om het Dorpsfeest voor de tweede maal te moeten verplaatsen. Helaas biedt het huidige perspectief ons geen andere keus. We zullen begin juni nog steeds in een pandemie leven en de hieruit voortvloeiende maatregelen zullen ons niet helpen om het Dorpsfeest te organiseren en iedereen samen te laten komen zoals we dat graag willen.

We hadden ons graag samen willen inzetten om van Dorpsfeest Wehl 2021 een succes te maken. Iedereen staat weer in de startblokken om van de volgende editie een succes te maken. Dit weekend zullen we alle bezoekers inlichten.

Voor nu is het samen volhouden.

Daarom hopen wij in 2022 weer op jullie te kunnen rekenen. Dorpsfeest Wehl 2022 zal van 9 juni t/m 12 juni plaatsvinden. Reeds gekochte tickets blijven geldig in 2022, waardoor je er in 2022 gewoon weer bij bent!

Men kan een refund aanvragen door middel van een mail te versturen naar info@dorpsfeestwehl.nl, onder vermelding van je M-nummer (dit nummer kun je vinden bij de betaling toen je je ticket(s) kocht), naam en mailadres waarmee je de tickets hebt gekocht. Let op: enkel de gehele order kan retour. Besef je bij het aanvragen van de refund dat je een refund aanvraagt voor een uitverkocht evenement.

Daarbij geeft de organisatie de mogelijkheid om een donatie te doen aan Dorpsfeest Wehl middels een betaalverzoek.

Wij wensen jullie alle gezondheid, sterkte en succes toe in de komende periode en hopen jullie te zien op Dorpsfeest Wehl 2022!

Voor meer informatie over Dorpsfeest Wehl