Lunchtocht Dorpsfeest Wehl

5 mei 2021

WEHL - Stichting Wehl blijft niet stilzitten, maar blijft kijken naar de mogelijkheden. "We waren op zoek naar een alternatieve invulling van ons Dorpsfeest Wehl weekend 2021 en we zijn uitgekomen op een mooie samenwerking tussen verschillende horeca-ondernemingen. Op deze manier kunnen ook wij hen een steuntje in de rug geven," aldus voorzitter Eugène Alofs.

Eind maart is er aangekondigd dat alle activiteiten zoals deze 'normaliter' worden georganiseerd, worden doorgeschoven naar 2022. Voor deze editie is er gekeken naar een alternatieve invulling. In samenwerking met vijf horeca-ondernemingen die normaliter Dorpsfeest Wehl sponsoren is er een lunchtocht ontwikkeld. Op zaterdag 5 en zondag 6 juni kan men op diverse tijden inschrijven voor een wandeltocht van 5 km of 7,5 of een fietstocht van 20 km.

"We hopen natuurlijk op een grandioos succes, maar met al deze samenwerkende partijen is dit meer dan logisch," aldus Eugène Alofs.

Voor meer informatie en inschrijvingen kijk hier

Voor de flyer klik hier

Dorpsfeest Wehl naar 2022

Wij moeten helaas melden dat ook dit jaar het Dorpsfeest Wehl niet door kan gaan. Het valt ons zwaar om het Dorpsfeest voor de tweede maal te moeten verplaatsen. Helaas biedt het huidige perspectief ons geen andere keus. We zullen begin juni nog steeds in een pandemie leven en de hieruit voortvloeiende maatregelen zullen ons niet helpen om het Dorpsfeest te organiseren en iedereen samen te laten komen zoals we dat graag willen.

We hadden ons graag samen willen inzetten om van Dorpsfeest Wehl 2021 een succes te maken. Iedereen staat weer in de startblokken om van de volgende editie een succes te maken. Dit weekend zullen we alle bezoekers inlichten.

Voor nu is het samen volhouden.

Daarom hopen wij in 2022 weer op jullie te kunnen rekenen. Dorpsfeest Wehl 2022 zal van 9 juni t/m 12 juni plaatsvinden. Reeds gekochte tickets blijven geldig in 2022, waardoor je er in 2022 gewoon weer bij bent!

Men kan een refund aanvragen door middel van een mail te versturen naar info@dorpsfeestwehl.nl, onder vermelding van je M-nummer (dit nummer kun je vinden bij de betaling toen je je ticket(s) kocht), naam en mailadres waarmee je de tickets hebt gekocht. Let op: enkel de gehele order kan retour. Besef je bij het aanvragen van de refund dat je een refund aanvraagt voor een uitverkocht evenement.

Daarbij geeft de organisatie de mogelijkheid om een donatie te doen aan Dorpsfeest Wehl middels een betaalverzoek.

Wij wensen jullie alle gezondheid, sterkte en succes toe in de komende periode en hopen jullie te zien op Dorpsfeest Wehl 2022!

Voor meer informatie over Dorpsfeest Wehl