Dorpsfeest Wehl 2020 verplaatst

Beste bezoekers,

Met pijn in ons hart moeten wij helaas melden dat
ook het Dorpsfeest Wehl 2020 niet door kan gaan.
Vanaf maart zijn er al verschillende maatregelen in ons land. Hierdoor zitten wij al een lange tijd in spanning, maar door de maatregelen die recent zijn genomen door het RIVM zijn wij genoodzaakt om het Dorpsfeest Wehl te moeten verplaatsen.

Wat gebeurt er met je ticket?
Alle huidige verkochte tickets blijven gewoon geldig voor de editie in 2021:
3 t/m 6 juni. Zomercarnaval XL 2021 zal op 4 juni plaatsvinden, en Dorpsfeest LIVE op zaterdag 5 juni 2021.

In plaats van direct ook een refund (terugbetaling) aan te bieden, werkt Dorpsfeest Wehl graag samen met jullie om de evenementenbranche door deze moeilijke tijd heen te slepen. In deze wereld zijn veel ZZP'ers tot grote toeleveranciers betrokken, ook zij hebben al kosten gemaakt voor Dorpsfeest Wehl. Wij kunnen op deze manier (een deel van) hun factuur betalen, zodat ook zij blijven bestaan en na deze crisis weer prachtige dingen voor Dorpsfeest Wehl en haar bezoekers kunnen maken. We hopen dan ook op jullie begrip om in deze crisis schouder aan schouder te blijven staan.

We vergeten jullie niet!
In de komende periode zullen we niet stil blijven zitten, maar we gaan de
line up van 2021 bekend maken! Hiermee willen we jullie laten uitkijken naar een prachtige editie van Dorpsfeest Wehl in 2021 waarin de creativiteit en samenhorigheid de basis gaan worden. Houd onze Facebook pagina in de gaten en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Mocht tegen die tijd blijken dat je op 4 of 5 juni 2021 verhinderd bent, dan kun je vanaf 1 april 2021 alsnog een refund voor je ticket aanvragen. Meer informatie daarover volgt later.

Wij wensen jullie alle gezondheid, sterkte en succes toe in de komende periode en hopen jullie te zien op Dorpsfeest Wehl 2021!